Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

wacom graphire 4 cd-skiva knas

Produkter
(logga in för att koppla)

Stureman

Medlem
Fick min wacom graphire4 idag. Den verkar grymt bra. Sanslös skillnad mot att använda mus, mycket större än vad jag kunde föreställa mig. Att äntligen få kränga av sig boxningshandskarna när man lirar piano är bara förnamnet.

Allt frid å fröjd, förrutom att cd skivan är trasig, jag har provat den på båda mina datorer. Nu till frågan, är det något jag missar? Drivrutinen har jag ju laddat ner från nätet, men är det några sköna tutorials eller så som man går miste om?
 
Hade problem med min skiva också. När jag skulle köra guiden så blev spräket på spanska(tror jag) hur jag än försökte att ändra.
 
Maverick skrev:
Gå tillbaka till butiken och reklamera skivan så får du en ny.

Mvh
Maverick

Köpte den via Dustin på nätet, så jag undrar om jag missar något speciellt? För drivrutinerna finns ju som sagt va på nätet så om inget speciellt finns på skivar så spelar det kanske inte någon roll.

Robert: Tack för responsen, synd att din skiva också krånglade, men var där några andra filer än drivrutinerna och pdf manual?
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.