Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vitpunkt bärbar tft

Produkter
(logga in för att koppla)

ryttar

Aktiv medlem
Hej! Har i dagarna införskaffat en ny bärbar dator. Grafikkortet som sitter i är ett ATI mobility raedon 128 mb. Jag försöker kalibrera / ställa in den, men får aldrig till färgen vitt. Kan man ändra detta hårdvarumässigt på en bärbar dator? Finns massa inställningar för kontrast färg´samt gamma, men jag kommer aldrig dit jag vill. Skärmen ver jag inte märke på, så det står bara standardbildskärm i kontrollpanelen, kanske är det lika för alla tft? Den har 1400 x 1050 som native upplösning. Vet att det inte riktigt är samma grej att köra på en tft som crt:n, men jag lägger ändå ut en tråd för att försöka få lite tips...

tacksam för help.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.