SadPassion
Aktiv medlem
Hej jag har ett litet problem, jag har sökt här i forumet men inte hittat något ang detta, så jag skriver här för att försöka få bukt med mitt problem.
Jag har och använder Canons egna program ZoomBrowser EX för att kika på mina raw-filer till min Canon 5d Mark II, men när jag tittar på "bildvisning", alltså har bilden i fullt fönster så "tonar" skärmen ned sig efter en stund och blir störande mörk. Jag vet med säkerhet inte om det är Vistas fel men jag är rätt övertygad om att problemet sitter där.
Någon som vet något om detta?
Och jag har stängt av allt som heter energisparfunktioner och sånt...
(Jag har även letat igenom ZoomBrowser såklart för att hitta något om detta men inte lyckats hitta något)
Snälla hjälp!!
Hälsningar från Thomas Berkemar
Jag har och använder Canons egna program ZoomBrowser EX för att kika på mina raw-filer till min Canon 5d Mark II, men när jag tittar på "bildvisning", alltså har bilden i fullt fönster så "tonar" skärmen ned sig efter en stund och blir störande mörk. Jag vet med säkerhet inte om det är Vistas fel men jag är rätt övertygad om att problemet sitter där.
Någon som vet något om detta?
Och jag har stängt av allt som heter energisparfunktioner och sånt...
(Jag har även letat igenom ZoomBrowser såklart för att hitta något om detta men inte lyckats hitta något)
Snälla hjälp!!
Hälsningar från Thomas Berkemar