Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Visitkort från Vistaprint
- Trådstartare Linis
- Start datum
foppe
Aktiv medlem
Har bara testat deras billigaste variant så jag vet inget om bilder men jag tänkte jag kunde skriva lite vad jag tyckte ändå. Snabb leverans och bra kvalitet. Skulle mycket väl kunna tänka mig att beställa igen.
Men de är helt sjukt fåniga med deras utskick. Flera utskick i veckan om specialerbjudanden som är 90% rabatterade pga allt från serverproblem till alla tänkbara jubileum... Det tog ett par mail till dem innan jag lyckades få slut på deras spammande. Läser man dessutom deras mail med mängder av särskrivningar och stavfel så ser de verkligen inte proffsiga ut. Synd eftersom de uppenbarligen har bra produkter till väldigt bra priser. Även om de inte skulle skriva att det är 99% rabatt "Bara idag"... Fyra dagar i veckan.
Bra produkter och bra leverans, men man blir snabbt less på deras spammande är min erfarenhet.
/F
Men de är helt sjukt fåniga med deras utskick. Flera utskick i veckan om specialerbjudanden som är 90% rabatterade pga allt från serverproblem till alla tänkbara jubileum... Det tog ett par mail till dem innan jag lyckades få slut på deras spammande. Läser man dessutom deras mail med mängder av särskrivningar och stavfel så ser de verkligen inte proffsiga ut. Synd eftersom de uppenbarligen har bra produkter till väldigt bra priser. Även om de inte skulle skriva att det är 99% rabatt "Bara idag"... Fyra dagar i veckan.
Bra produkter och bra leverans, men man blir snabbt less på deras spammande är min erfarenhet.
/F
Bengus
Aktiv medlem
foppe skrev:
Har bara testat deras billigaste variant så jag vet inget om bilder men jag tänkte jag kunde skriva lite vad jag tyckte ändå. Snabb leverans och bra kvalitet. Skulle mycket väl kunna tänka mig att beställa igen.
/F
Har exakt samma erfarenhet. Blir att skapa ett nytt mailkonto när nästa beställning ska göras
Annars snabb leverans, kvalitativa (hur nu visitkort kan vara kvalitativa) kort och bra priser.
Bengus
peter_wahlström
Aktiv medlem
Om du verkligen bryr dig om hur dina visitkort ser ut, så rekommenderar jag att gå till ett lokalt tryckeri. Rita visitkortet själv, eller ta hjälp av någon som har ett estetiskt tänkande så får du ett personligt visitkort på exakt det papper du vill.
Det behöver inte kosta så mycket.
Mvh /Peter
Det behöver inte kosta så mycket.
Mvh /Peter
peter_wahlström
Aktiv medlem
Linis skrev:
Ne kanske inte blir så mkt dyrare, men det kan iaf vara värt att prova vistaprint då det nu är typ gratis.
Någon som har erfarenheter? Är pappret slätt matt eller refflat?
Gratis och gratis... Du får ju betala frakt och nån behandlingsavgift... Och ska du slippa undan med bara de utgifterna, så går det knappt att påverka något alls. Om du ska börja ändra på deras förtryckta saker drar det snabbt iväg.
Men visst, det kan vara värt att prova. Jag har också en hög med visitkort från vistaprint. Sådär nöjd... =o/
Nu har jag mina egna som jag ritade själv och lämnade in för tryck på fint fiberpapper... Supernöjd! =o)
Lycka till!
Mvh /Peter