Annons

"Visa även fotografens svar"

Produkter
(logga in för att koppla)

evalisen

Aktiv medlem
Jag bara undrar om jag vart blind tidigare... eller om det är så att "Visa även fotografens svar" är en ny funktion under "Senaste bildkommentarer"?

I vilket fall har jag saknat funktionen (om den nu vart borta eller om jag vart blind ett halvår eller så), så jag tycker det är kanon att man kan läsa fotografens svar direkt under den "Senaste bildkommentarer". Underlättar för mej som kommenterar att inte behöva gå tillbaka till alla bilder ialla fall. :eek:))

Det är åldern Eva. ;-)

Nej, skämtar bara. Den funktionen har funnits med någon månad eller två eller mer. Minns inte riktigt. Hmm. åldern...

Jag skulle även vilja ha den funktionen på min egen sida där jag ser de kommentarerna som jag har skrivit. För där finns den väl inte...? Jag börjar också bli gammal och litar inte riktigt på mig själv. ;-)

/Susanne

Du menar inte där det står "fått" och under sen står det "givit"?
På höger sida av "din sida".

evalisen skrev:
Du menar inte där det står "fått" och under sen står det "givit"?
På höger sida av "din sida".

Hej!

Jo, det är under "givit" jag skulle vilja se om det har kommit något svar på mina kommentarer utan att behöva gå tillbaka till bilden för att kontrollera det. Jag var nog lite otydlig i mitt förra inlägg. :)

shj skrev:
Hej!

Jo, det är under "givit" jag skulle vilja se om det har kommit något svar på mina kommentarer utan att behöva gå tillbaka till bilden för att kontrollera det. Jag var nog lite otydlig i mitt förra inlägg. :)

Aha då är jag med. :eek:)
Ja det hade ju vart en bra funktion om man sett det redan på sin egen sida...

Jo, håller med att det skulle vara bra om svaren syns!
Det funkar på andra sajter jag besökt och är ganska trevligt.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto