Advertisement

Annons

"Virtuellt" fotoalbum

Produkter
(logga in för att koppla)

janf

Aktiv medlem
FOTOALBUM
Jag fick tidigare tips av Börn S (2002-04-11) om FLIPALBUM. Det har jag nu köpt och det är alldeles utmärkt för att skapa ett trevligt album som man kan mejla eller bränna ner på en CD och sedan förära sina nära och kära. Men alla har ju inte dator och
lla datorägare har inte CD-läsare.

I dagarna ska jag bjuda barn och barnbarn på en liten resa och då vill jag att varje deltagare orkar inte kopiera 10 omgångar bilder och sedan klistra in dem manuellt i album.efteråt ska få ett "virtuellt" fotoalbum. Jag

EXTRAFILM har börjat erbjuda en spiralbunden "personlig fotobok" i format 10 x 15 cm eller 20 x 30 cm med - i det större formatet - upp till 16 sidor med 2-3 bilder per sida. De lovar samma kvalitet som gäller för vanliga bilder.

Är det någon som testat Extrafilms fotobok? Finns det andra alternativ som någon har erfarenhet av?

Tacksam för tips!
janf

inte klar over vad du fragar

Hejsan.
Inte klar om du fragar efter ett internet album eller en vanlig foto-bok...
Det finns gott om olika sajter pa natet du kan slanga upp dina rese bilder o barn bilder pa...
Jag rekomenderade Mac's sajt till en van som ar helt okunnig nar det kommer till datorer, han lyckades att lagga upp bilder... det ser bra ut... annars har passagen.se plats som du kan fa lagga upp din egen handigt gjorda sida.... PS kan generera allt till dig och du behover inte gora for mkt sjalv...

Ar det valiga album du tanker pa, sa kop bara papp skivor, en silver / guld penna klistra in bilder o skriv, till dem... gor gal o satt dit snore... det ar alltid roligare for vanner o familj att fa grejjor me eftertanke och moda bakom...

Lycka till...

Timo

Timo,
Jag menar alltså ett fotoalbum bundet av flera sidor med bilder i av den typ som Extrafilm erbjuder.

Jag kan inte tänka mig att själv sitta och klippa och klistra in bilder från festen i 10 identiskt lika album och sedan skriva texter dessutom. Det skulle innebära många timmars enformigt arbete.

Extrafilms variant är den jag läst om. Tacksam för flera tips och erfarenheter!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar