Annons

Vinna medlemskap!

Produkter
(logga in för att koppla)

Carl Johan

Aktiv medlem
I egenskap av fattig stackars tonåring ;), vars enda fickpengar försvinner fortare än blixten till en rad olika mer prioriterade finanskrävande aktiviteter än uppdaterade medlemskap på fs, föreslår jag att redaktionen ordnar någon typ av tävling (lite då och då). Med ett enkelt pris (och för er relativt gratis) i form av ett uppdaterat medlemskap!

Förstapris... Guldmedlemskap
Andrapris.... Silver
Tredjepris... Brons

:)

Vore skojj!

(Hur tävlingen ska vara utformad har jag inte betänkt dock)

Hej

Tror mer på det som tidigare skrivits, ett billigare medlemsskap för Er unga.

Ni tillför ju nytänkande. Gick i helgen igenom samtliga portfolios, och det är ju Ni relativt unga som tillför nått nyskapande i regel, det finns få undantag.

Läste faktiskt igenom en hel del medlemmars medlemssidor, och fastnade bla för denna:

http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=2855

Där finns många visa ord och tankar man bör ta åt sig.

Roine

Jo.. det kunde ju vara en intressant tävling.. dock tycker jag att ett bronsmedlemskap är det minsta man kan kosta på sig.. Det kostar i princip en film + framkallning...

Att tänka på här är att detta + reklamintäkter är i princip det enda sättet som redaktionen får in några pengar till trafikavgifter...

Hej

Man kan ju, om man jagar pengar, även vädja till medlemmar att betala vad de tycker sidan är värd.

Som Jesper säger är det relativt sett mycket billigt och man får mer här än vad en eller ett par fototidningar kostar.

Roine

Nu tänkte jag inte bara på att vi som inte orkar uppdatera medlemskapet får ett tillfälle att göra det. Det vore ju mest en kul grej..

Sen tvivlar jag faktiskt på att fotosidan har problem att täcka driftkostnaderna. Men förstår om redaktion vill gå med lite plus!

Det kommer att lanseras tävlingar framöver, kanske priset kan vara det som du föreslår. Det är ingen dum idé. Återkommer.

Det låter ju som en sådär kul idé men för dem som redan är guldmedlemmar då?

Ja, självklart, var var min hjärna imorse?
Tänkte inte på det. :)

Fast om en guldmedlem vinner brons och vill fortsätta vara guld då? Då debiteras bara mellanskillnaden eller?

lotelo skrev:
Fast om en guldmedlem vinner brons och vill fortsätta vara guld då? Då debiteras bara mellanskillnaden eller?

Ehhh.. nu diskuterar vi en sak som inte är aktuell ännu ;)

Men, nä..naturligtvis blir ju den som redan är guldmedlem och vinner ett bronsmedlemskap tvingad att bli bronsmedlem... fniss*

Nä, precis så som du säger Lotta, är väl det de smidigaste sättet.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar