Annons

Vinn en Olympus E-20 !!!

Produkter
(logga in för att koppla)

Nw2

Avslutat medlemskap
Idag är det sista dagen för att lämna in sina verk till tävlingen "The colour of red".Den anordnas av AGFA och man skickar in sina bilder genom att lada upp dem via deras hemsida.

Mer information finner du här:

www.agfanet.com/en/cafe/contest/cont_contest_color_red.php3

När man laddat upp sin bild så får man ett mail från AGFA där man bekräftar att man vill deltaga. bekräftar man inte mailet kommer man inte med ; (

Kom igen nu, ge mig lite konkurans, vill inte vinna en E-20 bara för att ni andra inte vågar ; )

Ni har fram till Midnatt era Mesar !!!!

Niklas, så gott som vinnare

Hmmm, du är då oxå en jäkel på att hitta bra tävlingar Niklas.... Slutar jobba klockan 21 ikväll, så visst borde man hinna hem och fixa fram en röd bild....

Så nu är det inte bara en M7:a utan även en e-20 man skall sälja... Niklas jag lovar att du kan få köpa Leican för ett super pris... ;)

"The closing date for entries is 28 July 2003. The winners of the 9th International AGFAnet Photo Award will be announced on 11 August 2003. "

Så står det under tävlingsinfon.... De tackar nog bara för dom som skickar in bilderna, dvs inte att den är stängd utan dom är bara artiga... :)

Midnatt

Tävlingen stänger vid midnatt så ni har 4 t 16 min kvar att försöka vinna E-20 innan mig ; )

Niklas,modell E-40

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar