Carriefisher
Aktiv medlem
Hejsan! Jag fick en Konica C35 EF ifrån en släkting för ett tag sedan. Jag gillar verkligen kameran och kommer att fortsätta att använda den (den är analog) men skulle helst vilja skaffa ett annat objektiv så att man kommer nämre det man fotar. Kollade runt på flickr och blev lite imponerad över vilka mysiga bilder folk har tagit med kameran, vilket gav mig en kick till att använda kameran på heltid.
Just nu sitter det ett"Konica Hexanon 38mm F2:8" på kameran (antar att det har suttit där sedan kameran tillverkades).
Har kollar runt på diverse sajter för att få information, men har tyvärr inte fått ett svar på min fråga,
Därför blev jag medlem här med tanke på att ni har större kunskaper när det kommer till kameror.
Och om något verkar vara luddigt och oläsbart..så kan det bero på att jag är berusad.
Just nu sitter det ett"Konica Hexanon 38mm F2:8" på kameran (antar att det har suttit där sedan kameran tillverkades).
Har kollar runt på diverse sajter för att få information, men har tyvärr inte fått ett svar på min fråga,
Därför blev jag medlem här med tanke på att ni har större kunskaper när det kommer till kameror.
Och om något verkar vara luddigt och oläsbart..så kan det bero på att jag är berusad.