Advertisement

Annons

Vill någon fixa till mig?

Produkter
(logga in för att koppla)

beataK

Aktiv medlem
Hej!
Jag har en bild på mig själv som jag tycker blev rätt bra om man bortser från att jag är blank i pannan, lite skrynklig och har en 2-barnmammas mörka ringar under ögonen (ja jag får väl skylla på att jag glömde kolla upp sminket efter ett par timmar i studion).

Någon som vill prova att snygga till mig lite? Ni hittar originalbilden på http://www.ludd.ltu.se/~bea/bea.jpg eller som zip på http://www.ludd.ltu.se/~bea/bea.zip

Bilden är tagen av Kent Ola Lännerö (http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=1796) som givit sitt medgivande att jag postar den här för att leka med.
 

Bilagor

  • bea400.jpg
    bea400.jpg
    46.7 KB · Visningar: 1,000
Sådär!! Kanske inte vad du tänkt dig men hoppas du gillar det ändå.
 

Bilagor

  • bea.jpg
    bea.jpg
    39.3 KB · Visningar: 932
Yankee skrev:
Sådär!! Kanske inte vad du tänkt dig men hoppas du gillar det ändå.

Nja det känns väl inte direkt som jag blev något snyggare, påsarna undre ögonen blev ju än värre.
Jag tänkte mig väl mer en uppstädning a la reklambilder. Har en som är körd genom NI som är ganksa ok men det finns ju många här som är mer elelr midnre experter på uppstädning av hud så det vore kul att de vad de kan åstadkomma.
 
Kanske inte vad du tänkt dig men det är alltid kul att leka ;)

Trevlig bild för övrigt! :)
 

Bilagor

  • kviinna.jpg
    kviinna.jpg
    45.2 KB · Visningar: 872
Sen blir det ju sällan som man tänkt sig.. men lite blandning förnöjer.. eller? *S*
 

Bilagor

  • kviinna2.jpg
    kviinna2.jpg
    47.1 KB · Visningar: 866
zippedee skrev:
Sen blir det ju sällan som man tänkt sig.. men lite blandning förnöjer.. eller? *S*
Den gröna sjalen blev jäkligt läcker (även om det är missat på några ställen) grönt råkar vara en av mina absoluta favoritfärger och den går bra ihop med håret, vist har jag fått byta ögonfärg oxå eller är de uppljusade bara? Kanske blev jag lite väl rynkfri men ananrs ett ok bidrag. Den första är lite för underlig vid djalen över munnen, ser ut som det är något klet på tyget typ vaselin. Påsarna under ögonen har du trollat bort bra.

Kul att du gillade bilden (alltid nervöst att vara framför kameran istället för bakom). Vi tog ca 170 bilder på en kväll och några blev riktigt lyckade. Visste inte ens att jag hade sådan färg på mina ögon :) Får se om Kent uppgraderar sitt medlemskap här på FS och lägger upp några bilder.
 
Snyggt Roger. Fint färgval på bakgrunden (medveten matchning med ögonen?). Var själv lite osäker på om leendet bakom sjalen skulle synas eller ej men det verkar som det "funurliga leendet" fungerar även utan mun.

Retar mig lite på det röda strecket i ena ögonbrynet och kankse blev jag lite väl slät (läs plastig)?. Men över lag gillar jag resultatet.

Det är kul att se hur ni väljer att göra om bilden. Skall själv sätta tänderna i den någon kväll. Får väl kombinera ihop de bästa idéerna från era förslag.
 
Här kommer min har justerat färgerna och skärpt bilden lite samt fixat en ram.
 

Bilagor

  • bea[1].jpg
    bea[1].jpg
    46 KB · Visningar: 757
50? Får väl försöka slå det med en sjal som ser ut som nåt från en egyptisk gravkammare...
 

Bilagor

  • bea2.jpg
    bea2.jpg
    48.7 KB · Visningar: 733
P_S skrev:
50? Får väl försöka slå det med en sjal som ser ut som nåt från en egyptisk gravkammare...

En tvåfärgad sjal ser jag :) Och ny färg på ögonen. Ganska ok men det är ju inte jag längre så den versionen blir det inte som skulle hamna som foto till mormor direkt.
 
kreatören skrev:
Halloj Bea!
Så har på nattkröken passar det bra med s/v tycker jag.

Ganksa ok men här har ju bilden blivit beskuren, jag ville bara ha den uppfixad.Men jag gillar att man får fram ögonen bra och att jag har lite struktur i pannan men nästan inget blänk. Ena ögonbrunet blev lite utsmetat.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.