Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vill köpa portfolio! men vaar? :-)

Produkter
(logga in för att koppla)

Sara

Aktiv medlem
hejhej!

Är på jakt efter en ny snygg och rejäl portfolio, har kikat endel på www.houseofportfolios.com och har hittat endel bra saker- men problemet är att bara frakten från usa ligger på 1000:-... :-(

Finns det inga ställen i tex stockholm som tillverkar ordentliga portfolios, som man tex kan få sitt namn tryckt på framsidan och specialbeställa storlek och antal sidor mm...

Alla tips mottages tacksamt!

Hej hopp!
Sara
 
Testa Matton, dom brukar kunna fixa det mesta i presentationsväg. Butiken i stockholm ligger på birger jarlsgatan, nästan ända uppe vid SIDA.
 
tack!

tack tack... hittar dock inget på deras hemsida, men kan kanske slå dem en signal...

Hej hej!!
 
Tusen spänn i frakt verkar ju vara helt galet..Jag har skickat efter grejjor från USA, där frakten legat max på 500:-...och då snackar vi paket på 5-6 kg..
 
jaa du...

jaa, ställer mig själv samma fråga- men de verkar bara ha typ UPS eller DHL som fraktsätt, har mailat med dem och det är deras svar...
Flera i klassen har beställt deras ljuvliga portfolios men det känns ju lite sjukt när frakten ligger på mer än vad portfolion kostar..skumt...
fasen, ska maila igen o fråga... :)
 
Näe Westers duger inte åt kräsna Sara (hej Sara! ;P)

Jag skulle höra med http://www.bookbindersdesign.com kanske, tror dom har butiker på flera platser i landet också.

Om inte det räcker så såg jag att man kan bli franchisetagare eller vad det heter så då får du en hel butik och då borde du kunna få som du vill. Jag ställer upp som kund om du öppnar i Jönköping eller Norrköping. Lätt!
 
Jag ställde samma fråga för en tid sedan...

Hittade inte vad jag sökte på varken Matton, YFO ellere SCP.
De har portfolios, men inte just den som jag söker.

Jag fick nöja mig med en billig A3, tills jag hittar nåt bättre...
 
kromatisk aberration skrev:
Näe Westers duger inte åt kräsna Sara (hej Sara! ;P)

Jag skulle höra med http://www.bookbindersdesign.com kanske, tror dom har butiker på flera platser i landet också.

Om inte det räcker så såg jag att man kan bli franchisetagare eller vad det heter så då får du en hel butik och då borde du kunna få som du vill. Jag ställer upp som kund om du öppnar i Jönköping eller Norrköping. Lätt!



hahahaha! vilket logiskt förslag!! jag öppnar en butik så jag kan köpa den portfolio jag vill ha! hahahaa!!!
Är det pappasjukan som härjar eller? mohahaha!

Ska kolla länken! tack!
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.