Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilket bildhanteringsprogram ???
- Trådstartare eldaren3
- Start datum
Always The Man
Aktiv medlem
Det beror väl lite på vad du har tänkt dig att göra med bilderna och hur avancerat du vill att det ska vara.
ACDSee är för mig det bästa när det gäller enkel sortering samt för enklare funktioner som t.ex. att ändra storlek och rotera bilder. Ladda hem och testa.
Canto Cumulus är ett bra avancerat katalogeringsprogram. En review finns att läsa här.
/Always
ACDSee är för mig det bästa när det gäller enkel sortering samt för enklare funktioner som t.ex. att ändra storlek och rotera bilder. Ladda hem och testa.
Canto Cumulus är ett bra avancerat katalogeringsprogram. En review finns att läsa här.
/Always
Always The Man
Aktiv medlem
Jacob vP
Aktiv medlem
jag tycker att ACDSee funkar bra om man vill ha en enkel och snabb bildvisning. men om man vill lägga upp ett lite mer ordentligt bildarkiv så tycker jag att Fotostation Pro funkar bäst. Då kan du infoga sökord till bilden och även såna saker som info om var när hur bilden togs. copyright mm. Den infon blir också synlig i program som tex Photoshop.
Japp, Fotostation är riktigt bra. Överkomligt pris om man köper den nedbantade verionen. PRO är nog lite overkill för hemma-bruk....men om man vill lägga upp ett lite mer ordentligt bildarkiv så tycker jag att Fotostation Pro funkar bäst.