SarahOhrn
Ny medlem
Jag har tidigare haft systemkameror men sålde min systemkamera för ett par år sen då jag tappade intresset. Men jag saknar att ha en lite bättre kamera än mobilkameran åtminstone. Jag vet med mig att en systemkamera orkar jag inte släpa runt på då det mest blir vardagsbilder ändå men vill ha en hyfsad kompaktkamera att ta med på resor, fotografera barnen med osv.
Då är frågan VILKEN kompaktkamera! Jag har ingen jättebudget så runt 2500 känns som MAX. Helst mindre såklart men jag vill ändå ha tips upp till runt 2500-2700 kr. Den jag är mest inne på just nu är Nikon coolpix s9900 som jag vet att en vän har och är väldigt nöjd med men har ni några åsikter om den eller finns det någon bättre i samma prisklass eller under enligt er?
Då är frågan VILKEN kompaktkamera! Jag har ingen jättebudget så runt 2500 känns som MAX. Helst mindre såklart men jag vill ändå ha tips upp till runt 2500-2700 kr. Den jag är mest inne på just nu är Nikon coolpix s9900 som jag vet att en vän har och är väldigt nöjd med men har ni några åsikter om den eller finns det någon bättre i samma prisklass eller under enligt er?