Annons

Vilken är din superkraft?

Produkter
(logga in för att koppla)

Derelict

Medlem
Vi alla har börjat acceptera att vi har olika superkrafter sen Heroes började sändas i tv. Nu är de dags att komma ut med dessa! Detta är inget att skämmas över utan tvärtom! Flera av oss har många krafter så visa alla.

Exempel på superkrafter är:

Styrka
Flyga
Bli liten
Bli stor
Osynlig (Hmm...svårt med bildbevis =P)

Så kom igen BILDBEVIS =D

Laddar upp en bild på när jag förminskade mig och drog en repa på vardagsrumsgolvet. Den lämnar endel att önska men det kommer mera!

Bilagor

• lambon.jpg
    lambon.jpg
    83 KB · Visningar: 376
här kommer en bild på en utav mina krafter.. är svårt att fotografera de själv men fick lite hjälp på denna.. svävande krafter är nyttigt så man inte får ont i fötterna.. men e ju inget man kan visa upp för andra.. hoppas ni kan hålla min hemlighet;)

Bilagor

• picture 2788.jpg
    picture 2788.jpg
    65.2 KB · Visningar: 300
Min bekännelse

Ibland när jag är ensam hemma så brukar jag klona mig själv. På detta viset kan jag ha en som lagar mat till mig en annan som hämtar fjärrkontrollen och kanske någon o snacka lite skit me(och alla håller med mig =D).

Men snälla berätta inte detta för min chef!

Så va gör du när ingen ser?

Bilagor

• merenen.jpg
    merenen.jpg
    77 KB · Visningar: 257
Lilleman

Visst är det kul när man lärt sig att behärska sina krafter, men vi minns väll alla hur det va som barn. jag minns så väl en gång när jag vaknade i nappflaskan.

Här kommer en bild på min son han har börjat sväva lite okontrollerat de gäller att man har full koll på honom.

Bilagor

• lillemanflyger.jpg
    lillemanflyger.jpg
    48.1 KB · Visningar: 219
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar