Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vem säljer agfapapper i Skåne?
- Trådstartare Platypus
- Start datum
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
YFO Östraförstadsgatan Malmö säljer Agfa papper
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
Säg att du går på kurs på folkhögskolan eller något så får du automatiskt 10% av
marcus_kallander
Aktiv medlem
mattsonsfoto i Lund... Huttlösa priser, men agfa-papper har dom... Varför inte köpa över nätet istället?
Platypus
Aktiv medlem
Tja, Mattsons foto brukar jag handla på (trots priserna), men inte har de väl något större utbud av Agfapapper? Det är väl mest Ilford som gäller där har jag för mig.marcus_kallander skrev:
mattsonsfoto i Lund... Huttlösa priser, men agfa-papper har dom... Varför inte köpa över nätet istället?
Tanken var ju att jag skulle slippa handla från nätet -- det har ju trots allt sina poänger att gå in i en affär och handla direkt av en livs levande människa. Hade velat hitta en affär i stil med Kameradoktorn, men YFO kanske är något sådant.
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
YFO är yrkesbutiken med stort Y. Så där kan du nog få hjälp och dom har bra rotation så det är inte gamla papper som dom säljer. Dom har bra priser på papper och kemi men se upp för vissa saker är jätte dyra som t ex små saker som blypåsar osv...
Om du letar efter en butik liknande kameradoktorn så kommer du nog inte att bli besviken.
www.yfo.se
Du har också Fotoelektronik (http://www.fotoelektronik.se/) men dom har inte så mycket papper och kemi.
Sedan finns Molanders jag har inte varit inne i butiken (eftersom YFO ligger betyligt närmare) men dom ska ha mycket papper och kemi också.
Om du letar efter en butik liknande kameradoktorn så kommer du nog inte att bli besviken.
www.yfo.se
Du har också Fotoelektronik (http://www.fotoelektronik.se/) men dom har inte så mycket papper och kemi.
Sedan finns Molanders jag har inte varit inne i butiken (eftersom YFO ligger betyligt närmare) men dom ska ha mycket papper och kemi också.
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
Det är lite lustigt. Jämförde precis priser, köpte igår papper på YFO både ILFORD M1 24X30 och 18X24 för 298:- styck vilket är ganska billig, Foto & Elektronik tog 400 för 18X24 alltså en hundring mer men 24X30 ung. lika mycket som YFO, 300:-.
Yfo säljer HAMA Focuskåp för 695:- men dom tar bara 295kr på Foto & Elektronik.
Det lönar sig nog att jämföra priser, varför det är så stora skillnader vet jag inte?
Yfo säljer HAMA Focuskåp för 695:- men dom tar bara 295kr på Foto & Elektronik.
Det lönar sig nog att jämföra priser, varför det är så stora skillnader vet jag inte?
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
OK! Jag har hört mycket gott om dom, jag är väl ingen stor kund där iheller eftersom dom ligger en bit från där jag bor. Men jag hade samma upplevelse för YFO, blev skitförbannad och skulle aldrig handla där mer. Men blev tvungen för jag hade panik och har sedan dess alltid fått ett trevligt mottagande.
Alla kan väl ha en dålig dag!
Alla kan väl ha en dålig dag!
marcus_kallander
Aktiv medlem
Tänkte mer att du ville ha så mycket ut av dina julklapps pengar som möjligt. Och själv brukar jag inte få det bästa bemötandet på just mattssons, nästan så jag tycker jag får trevligare bemötande på en internetsajt...
Att det sen inte är en ren yrkesbutik drar ju ner sortimentet något, men jag tycker mig ha sett en liten hörna med agfa-papper där... Fast om du ända skall ut o åka så är det ju nog YFO som är mest värd ett besök.
Att det sen inte är en ren yrkesbutik drar ju ner sortimentet något, men jag tycker mig ha sett en liten hörna med agfa-papper där... Fast om du ända skall ut o åka så är det ju nog YFO som är mest värd ett besök.
Kanadabalsam
Aktiv medlem
Kolla med en EXPERT-butik. Här hemma har dom Agfa-papper.
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
Kanadabalsam skrev:
Kolla med en EXPERT-butik. Här hemma har dom Agfa-papper.
*hehehe* Mattsons är en expert butik