Annons

Vem kan göra enklare Photoshoparbete mot betalning?

Produkter
(logga in för att koppla)

schang

Aktiv medlem
Hej,

Min styvfars bror har precis gått bort och förberedelser för begravningen pågår. Bl.a. att hitta ett foto att ställa på kistan. De har hittat ett foto (av tyvärr ganska dålig kvalitet) av personen sittandes vid ett bord. Ett problem är att han har en tavla på vägen precis bakom sig och ramen "skär" igenom huvudet och en lampa stör i överkant. Min mor vill gärna redigera bort tavlan och lampan och ersätta med in-klonad tapet men jag har aldrig gjort liknande övningar, så jag är oduglig på området. Men jag tänker att de skulle kunna höra med någon som kan göra ett sådant arbete mot en mindre ersättning.

Frågan som jag har till er är då: vem vänder man sig till?

Hoppas att någon kan ge några tips.

/Håkan
 
Skicka bilden så fixar jag det utan betalning. Lägg upp den någonstans på nätet och skicka länk i pm, eller skicka pm för mejladress. Inga garantier, ni får vad det blir men jag tror det blir så bra det kan bli. Tänker dock inte lägga jättemycket tid på det hela men jag tror jag tar vara på den.
 
Skicka bilden så fixar jag det utan betalning. Lägg upp den någonstans på nätet och skicka länk i pm, eller skicka pm för mejladress. Inga garantier, ni får vad det blir men jag tror det blir så bra det kan bli. Tänker dock inte lägga jättemycket tid på det hela men jag tror jag tar vara på den.

Kanon Fredrik! Du har pm.

Tack!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.