Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vem har tagit bilden?

Produkter
(logga in för att koppla)

Ackerman

Ny medlem
Jag har, precis så som man kan få en låt på huvet, de senaste veckorna gått runt och tänkt på en bild, som jag tidigare i olika sammanhang sett flera gånger.
Problemet är bara att nu när jag har hakat upp mig på den, när den etsat sig fast över mina näthinnor så kan jag inte längre minnas vart jag sett den, än mindre kan jag minnas vem det är som har tagit bilden.

Bilden är en multiexponering på Clint Eastwoods karaktär från filmen Magnum Force, Dirty Harry alltså om jag inte minns fel. Bilden skildrar en vridande rörelse av Clintan, med en stor pistol i ena handen. Jag skulle gissa på att det rör sig om ungefär fyra exponeringar, svart/vitt, hög kontrast och helt vit bakgrund.

Är det någon där ute som vet vilken bild jag menar? Blir sjukligt glad om någon kan upplysa mig om vart jag kan hitta den igen och vem som tagit den!

MVH

Johan Ackermn

Tack LG,det är garanterat en bild från samma fotograferingstillfälle, men inte just den som jag tänker på. Den jag tänker på är helkropp.
Jag kan dock inte hitta namnet på fotografen på hemsidan, ingen som råkar veta vem det är?
Tusen tack för hjälpen!

ANNONS