Annons

Vart tog tråden om Canon ovärt att satsa på idag efter dagens släpp?

Produkter
(logga in för att koppla)

Lawson

Aktiv medlem
Har med nöje följt den här tråden ett tag. Mikael som pedagogiskt försöker förklara fördelarna. Canonägare som med näbbar och klor försöker försvara sitt val.

Men AFE ta en fundering ska du verkligen vara moderator? Du verkar tyvärr vara alltför engagerad, säjer någon emot dej tre gånger så verkar den vara bannlyst för alltid.

Sen finns de en annan aspekt. Jag skulle gå och kolla på " På spåret" (ursäkta 50+) När jag kommer tillbaka verkar det som tråden aldrig funnits.

Sen vill jag bara säja, stänger ni av Mikael igen för att han säger sanningen om Canons sensorer. Då är det bedrövligt.

Micke.
 
Sen vill jag bara säja, stänger ni av Mikael igen för att han säger sanningen om Canons sensorer. Då är det bedrövligt.

Blir man avstängd så beror det på att man inte håller sig till forumreglerna.

Om du läser den aktuella tråden så ser du att ingen säger emot MR om att Canons sensorer har brister när det gäller bandning eller dynamiskt omfång. Diskussionen har bland annat handlat om huruvida Canon kommer gå under pga detta och om hur stor inverkan dessa brister har vid praktiskt fotografering.
 
Har med nöje följt den här tråden ett tag. Mikael som pedagogiskt försöker förklara fördelarna. Canonägare som med näbbar och klor försöker försvara sitt val.

Men AFE ta en fundering ska du verkligen vara moderator? Du verkar tyvärr vara alltför engagerad, säjer någon emot dej tre gånger så verkar den vara bannlyst för alltid.

Sen finns de en annan aspekt. Jag skulle gå och kolla på " På spåret" (ursäkta 50+) När jag kommer tillbaka verkar det som tråden aldrig funnits.

Sen vill jag bara säja, stänger ni av Mikael igen för att han säger sanningen om Canons sensorer. Då är det bedrövligt.

Micke.

Inga avstängningar görs pga åsikter. Som Magnus skrev är det annat som påverkar. Har du synpunkter på mig som moderator kan du ta det i fotosidan.se. Ingen har blivit avstängd för att de sagt emot mig, men däremot kanske flera brott mot forumreglerna beivrats sedan jag blev moderator.

Tråden är stängd eftersom den ballade ur. Åter igen - synpunkter på det tas i fotosidan.se. Där fr du också gärna visa vilka jag "bannlyst" för alltid.
 
Senast ändrad:
Ballade ur! Jag är rätt säker på att ni i det långa loppet vinner på att ha kvar Mikael och Joakim.
Att ha ett gäng som tycker likadant fungerar ett tag. Men man kan inte stoppa huvudet i sanden och hoppa s att allt är bra hur länge som helst.

Micke
 
Fast jag kan inte se tråden under "senaste inlägg" så jag kan inte hitta den. Så i viss mån finns den inte kvar, men det är kanske en bugg i FS:s hantering av låsta trådar?
 
Ballade ur! Jag är rätt säker på att ni i det långa loppet vinner på att ha kvar Mikael och Joakim.
Att ha ett gäng som tycker likadant fungerar ett tag. Men man kan inte stoppa huvudet i sanden och hoppa s att allt är bra hur länge som helst.

Micke

Tråden stängdes för att det mest blev rundgång och tramsande i slutet, och det berodde inte på några enskilda medlemmar.
 
Att låsa tråden verkar tyvärr inte ha hjälpt eftersom diskussionen nu fortsätter i två eller tre nya trådar.
 
Har med nöje följt den här tråden ett tag. Mikael som pedagogiskt försöker förklara fördelarna. Canonägare som med näbbar och klor försöker försvara sitt val.

Men AFE ta en fundering ska du verkligen vara moderator? Du verkar tyvärr vara alltför engagerad, säjer någon emot dej tre gånger så verkar den vara bannlyst för alltid.

Sen finns de en annan aspekt. Jag skulle gå och kolla på " På spåret" (ursäkta 50+) När jag kommer tillbaka verkar det som tråden aldrig funnits.

Sen vill jag bara säja, stänger ni av Mikael igen för att han säger sanningen om Canons sensorer. Då är det bedrövligt.

Micke.

Säger sanningen om Canon sensorerna ingen säger emot om det dynamiska omfånget men sedan hur mycket det påverkar en bild det är frågan o där ballar det alltid ur för vissa har inte den sociala biten att möta frågor utan då ska det tas som försvar för Canon sensorer.

Uppenbarligen har du köpt Mikael filosofi om Canon sensorer med hull o hår. Det var helt rätt att stänga tråden innan vssa klampade för djupt med varningar o annat som påföljd så tack vare afe känsla där är alla kvar nu:)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.