ANNONS
Annons

Vart kan jag få tag Dakines fotoväskor?

Produkter
(logga in för att koppla)

Shtick

Medlem
Hej!

Har bestämt mig för Dakine´s kameraväska mission som jag har spanat in på Scandinavian Photo, men självklart så är den slut och kommer inte in föräns v.10. (färg:svart, vill bara ha den svarta)

Vet att naturkompaniet säljer den fotoväskan men då för 1000kr och jag tänker inte betala mer än 850 (scandis pris).

Vet någon vart man kan få tag på dessa eller någon affär som kanske kan ta hem Dakines fotoväska om man ber snällt om det?

Mvh

Ville
 
Var också ute efter svarta mission för några veckor sen. Som du nämner så tar inte Scandinavian Photo in den på ett tag. Sen var jag förbi ett antal naturkompaniet affärer och fick veta att dom inte tar in dom väskorna längre. Jag kollade runt på lite andra fotoaffärer bl a fotovideo, media markt, kameradoktorn och typ ganska många mer. Men kom fram till att det är bara är Scandinavian Photo som säljer dakine (kan ju ha fel). Så det enda alternativet var att beställa från nån utlands hemsida. Vilket gjorde att jag köpte den lite större dakine Sequence, dock så kostar den lite mer, men vilken väska det är, verkligen super, jätte nöjd.

Så det finns tre alternativ. Köp på en utlands hemsida, vänta till v.10, eller köp den lite större Sequence (som precis är som mission, fast lite större)

/M
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.