Annons

Vart inköpa album, tackkort osv.

Produkter
(logga in för att koppla)

yeahnny

Medlem
Hej

Jag har jobbat som porträttfotograf ett tag. Men jag har aldrig låtit album och div ingå i priset. Mycket beroende på att jag helt enkelt inte hittat en bra leverantör.
Vart köper man in detta?
Jag har hittat Lundeby.no Men så seg sajt, och de har skickat dyra och fel albumtyper för att sen inte höra av sig som lovats.
Deras sajt är seg och man ser inte vad man beställer. www.fotolundeby.no

Vart vänder sig studiofotografer annars?
Som registrerat företag borde man kunna köpa någonstans. I bland har det hänt att jag för utpris, samma som kund har få köpa Ordning och reda album. Blir ju dyrt.

Tackkort, förstoringsmappar, enklare album med parspartou samt album typ lyxiga Art Leader önskas köpa.

Ha en bra dag!

fotograf Jenny Puronne Jansson
www.do4u.se

Tack, nu har jag ringt dem

Har haft deras nummer förut, men tappat det, så jag tackar.
Nu har jag ringt i allafall och ska besöka dem.
Men de har inte Art Leader, och Lundeby verkar vara de som d flersta känner igen.

Har du erfarenhet av dem?

Nån annan som har?

Tack igen
och ha det så bra!
/Jenny

Svar ja. Jag brukar handla från dom. Dock inte tackkort. De köper jag hos Fotopärm.

En annan leverantör är Davanti. Därifrån köper jag mina porträttalbum.

Jag handlar bara från Lundeby. Jag tycker de är bra på alla sätt. Trevligt bemötande, snabba leveranser och inte minst supersnygga produkter med bra kvalitet. Jag har inte hittat lika snygga produkter någon annanstans.

Sedan får man erbjudande om intressanta seminarier m.m från Lundeby... Inte dumt alls...

Ring Tomas på 0708-48 98 95 så hjälper han dig att bli kund. Han är kanon att prata med!

Lycka till!
Mvh /Peter

har haft honom som kontakt

Jag pratade med Tomas i somras, han skickade ett gäng album som "prov" för 3500:-
Många uppfyllde inte mina behov, så han skulle till Stockholm ich ta med andra och byta ut de jag inte var nöjd med. (eftersom proverna var dyra)
Det var i oktober, han skulle ringa. Han har inte kontaktat mig ännu.
Det känns lite trist, eftersom vi pratade så mycket då.
Sen är det så svårt att se bilder på produkterna i övrigt på hemsidan. har de någon katalog?

Fast jag borde nog ringa Tomas igen...
Bra att veta att det KAN fungera. Jag är ju en ny kund, jag tycker de har skött om dåligt.

Tack för ditt svar!
/Jenny

Jag väntar också på samtal från honom. Det var väl en månad sedan jag ville ha en visning av alla nya produkter inför bröllopssäsongen 2006.

Re: har haft honom som kontakt

yeahnny skrev:
Sen är det så svårt att se bilder på produkterna i övrigt på hemsidan. har de någon katalog?

Jag är ju en ny kund, jag tycker de har skött om dåligt.

Tack för ditt svar!
/Jenny

Fick du inte deras produktkatalog? Jag har deras kataloger med både ramar och de flesta albumprodukterna. Bra och överskådligt med tydliga priser.

Trist att det strulade sig för dig. Jag har dock fått känslan av att Tomas är en rätt upptagen person... Det kan hända att man får ringa nån extra gång. Annars tycker jag nog att både Tomas och de andra på Lundeby har skött sig exemplariskt.

Mvh /Peter

Re: Re: har haft honom som kontakt

Nej
Jag fick inte den, har aldrig vetat att det fanns någon. Jag verkar ha "kommit bort"...
Antagligen är jag redan "kund" eftersom jag får deras mail med seminarier, och post med lite nya produkter, kampanjer osv.
Jag har ringt Tomas telefonsvarare nu, och hoppas att han hör av sig.
Är ju sugen på att köpa deras produkter ändå, och hoppas att det kommer att lösa sig.
Han fanns i Örebro vad jag förstått.
Skulle behövas sådana företag i storstäderna också..

ha det så bra
/jenny

peter_wahlström skrev:
Fick du inte deras produktkatalog? Jag har deras kataloger med både ramar och de flesta albumprodukterna. Bra och överskådligt med tydliga priser.

de va rackarns... jaja...

Jag väntar på en ny katalog för 2006.. hoppas att det dyker upp nån sådan...

Visst, han finns i Örebro. Men allt skickas från Norge.

Hoppas att det reder ut sig. Man vill ju inte vara utan möjligheten att leverera produkter från Art L. och Spicer H. m.fl... ;o)

Har du deras ordernummer o så? Det går nog snabbast om du ringer dit och ber dem skicka en katalog och prislista direkt... Du är ju ändå kund!!

Ha D!
//Peter

ANNONS