Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

VArt hittar jag M/90 tyg eller kamoflagenät?

Produkter
(logga in för att koppla)

M_Holmberg

Aktiv medlem
Har planer på att bygga ett gömsle och tråckla ihop en beanbag. Skulle behöva några kvadrat M/90 tyg och ett Kamoflagenät, VArt hittar jag sånt? Nån som har ett tips på en bra butik? Gärna på nätet. Kammonät kanske finns på ÖB föressten... nån som har sett något?

Tack på förhand. Byggtips kommer i fall jag får tag på det jag behöver.

Har du tur finns det på ÖB. Annars kan näten finnas att köpa i välsorterade jaktbutiker/friluftsbutik på stan eller via nätet. M90 tyget har jag sett säljas vid ute/frilufts/jaktmässor vid några tillfällen annars samma ska där välsorterade butiker inom jakt/filuftssektorn eller via nätet

Tack för alla tips. Nu skall det studeras och sedan shoppas. Till sist så skall jag beslagta frugans symaskin... :)

Bilder på projektet kommer att läggas upp.

Har nu hittat det jag söker efter. Det bästa är också att jag slipper sy själv.
Kolla här: http://www.bbfab.se/
Gå in på diverse militärt och sök efter Vindskydd/ poncho. Fanns både nya för 60:- styck och beg för 40:- styck. Beställde tre nya direkt.Dom är dessutom cammofärgade. Dom hade cammonät också. Några hundringar för ett på 20 kvadrat.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar