Annons

Vart går gränsen?

Produkter
(logga in för att koppla)

daaajM

Avslutat medlemskap
Hejsan!

Fotograferat nu i tre månader. Tycker det är kanon! =]
Har en lite fråga om redigering, vart går gränsen? Finns det några oskrivna / skrivna regler? Osv?

Ibland känns det som jag överredigerar mina bilder, älskar att mosa på med färg på bilderan! Är det fel?

Hoppas ni fattar frågan, annars skriv!

Justia, ni kanske vill se bilderna! Orkar inte ladda upp alla just nu, så ni får titta på dem i min bilddagbok. Hoppas det inte gör något. Isf får jag ta mig orken imorgon och ladda upp de här på fotosidan.

http://axelman.bilddagboken.se
Tacksam för svar!

Nej, det finns inga skrivna eller oskrivna regler för vad DU får göra med DINA bilder! Det handlar ju om vad du tycker är fint och just nu är du inne på att mosa på med färg. Jag lovar att om du fortsätter jobba med bilder så kommer en period där du är ganska färglös och så kanske det blir någon blandning och till sist, efter mycket experimenterande kommer du på vad som är du och känns bäst för dig!

Det är en naturlig utveckling för alla och alla måste göra sina egna tester! Visst kommer det säkert finnas de som säger att så mycket färg är onaturligt och känns överarbetat men om DU tycker det är fint och vill ha det så så är det rätt! Du måste hitta din egen väg!

Jag själv älskar att mosa på med färg så jag har inget emot det! ;O)

Jag önskar dig lycka till och ser framemot flera bilder här! Och vad du än gör...kväv inte din skaparlust genom att lyssna för mycket på andra!! Lyssna på goda råd men gör i slutänden det du själv gillar bäst!

//Anneli

ANNONS