Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Varning!Skum Canon 40d blocket

Produkter
(logga in för att koppla)

Dalåker

Aktiv medlem
Hej!
Jag var på väg att handla en Canon 40d häromdan som sades vara ny för 6000kr. Jag blev misstänksam när han svarade mina mail utan namn och i annonsen står "Canon" som namn. Allt var frid o fröjd och han skulle skicka den och betalning skulle ske över internetgiro. Jag begärde då att han skulle maila mig kvitto så att jag kunde se att den var nyinköpt men efter det har jag ej hört något. Kan ju vara så att han har sålt den till en annan men mer troligt är att det något skumt.
Jag fick tag i en ny i en butik i Göteborg för 7500:- och är helnöjd.
/Håkan

Kan tillägga att han tog tåget från sthlm till uppsala och levererade kamera till mig. Vi möttes på stationen för en timma sedan.
Kanontrevlig kille som hade kvitto och allt... var också lite misstänksam då han inte uppgav hans namn eller liknande.
Men har hittills aldrig blivit blås så tror fortfarande på ärlighet ;) Dum norrläning som man är....

Kameran var helt ny och ouppackad. Fick den för 6000:- plus att jag betalade hans resekostnad... 150kr =)

Bara att gratulera !!
Kan tillägga att han tog tåget från sthlm till uppsala och levererade kamera till mig. Vi möttes på stationen för en timma sedan.
Kanontrevlig kille som hade kvitto och allt... var också lite misstänksam då han inte uppgav hans namn eller liknande.
Men har hittills aldrig blivit blås så tror fortfarande på ärlighet ;) Dum norrläning som man är....

Kameran var helt ny och ouppackad. Fick den för 6000:- plus att jag betalade hans resekostnad... 150kr =)

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto