Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Varför svarar ni inte på mail?

Produkter
(logga in för att koppla)

Falkuggla

Medlem
Hej,

I våras mailade jag vid två tillfällen en fråga till fotosidan genom att använda mig av "kontakta oss" längst ner på sidan. Jag fick aldrig något svar.

För några veckor sedan hände samma sak igen med en viktigare fråga. Min bokföringsbyrå hade uppmärksammat att jag hade råkat betala dubbel guldmedlemsavgift för förra meddelmsåret, utan att få detta justerat.

Jag har nu mailat tre gånger om detta. Två gånger via "kontakta oss" på fotosidan och en gång via fotosidans mailfunktion på facebook. Jag har fortfarande inte fått något svar! Pengarna är heller ej återbetalda.

Gör jag fel? Finns det någon annan kontaktfunktion som man ska använda sig av?

/Falkuggla

Vi försöker svara på alla mail men missar ibland. Däremot skall man självklart får svar i extra viktiga ärenden som den om inbetalningar. Vi har kollat och det är till vår fakturapartner Payer som du betalat dubbelt till. Dvs inte till oss. Jag har mailat dig kontaktuppgifter till deras kundtjänst. Du hittar dem även via http://payer.se/kontakt.

samma här

Hej,

I våras mailade jag vid två tillfällen en fråga till fotosidan genom att använda mig av "kontakta oss" längst ner på sidan. Jag fick aldrig något svar.

För några veckor sedan hände samma sak igen med en viktigare fråga. Min bokföringsbyrå hade uppmärksammat att jag hade råkat betala dubbel guldmedlemsavgift för förra meddelmsåret, utan att få detta justerat.

Jag har nu mailat tre gånger om detta. Två gånger via "kontakta oss" på fotosidan och en gång via fotosidans mailfunktion på facebook. Jag har fortfarande inte fått något svar! Pengarna är heller ej återbetalda.

Gör jag fel? Finns det någon annan kontaktfunktion som man ska använda sig av?

/Falkuggla

Jag har försökt med mail också utan framgång då jag behövde hjälp med teknisk support för icke fungerande kommentarer. Tredje försöket fick jag svar som löd "lägg ut frågan i forumet kanske nån vet.... " ish... Inte helt seriöst.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar