Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Varför alla dessa mail?
- Trådstartare Forslund
- Start datum
I Foruminställningar, välj "Nej" på valet Föreslå 'Bevaka diskussionen' automatiskt? så får du det inte automatiskt på nya inlägg.
För att bli av med de bevakningar du har nu, klicka Bevakningar-knappen ovan, sedan Visa alla bevakade diskussioner. Där finns sedan en länk Sluta bevaka alla diskussioner.
För att bli av med de bevakningar du har nu, klicka Bevakningar-knappen ovan, sedan Visa alla bevakade diskussioner. Där finns sedan en länk Sluta bevaka alla diskussioner.
bjornwestergren
Aktiv medlem
Jag tycker att det är jättebra att få ett mail när nån annan har skrivit i samma tråd. Kollar min mail 8 timmar om dagen så då kan man vara ständigt informerad om när nått har skrivits.
Forslund
Aktiv medlem
bjornwestergren skrev:
Jag tycker att det är jättebra att få ett mail när nån annan har skrivit i samma tråd. Kollar min mail 8 timmar om dagen så då kan man vara ständigt informerad om när nått har skrivits.
Du har nog rätt, men jag skriver inte så mycket att jag inte kan komma ihåg vilka trådar jag är med i! Blir bara besviken när det inte är något roligare mail man fått=)
Tack för svaren alla!