Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Var hittar ni modeller?

Produkter
(logga in för att koppla)

PärPersson

Aktiv medlem
Hej på er!
Ibland önskar jag att tillfällena att ta porträtt vore fler. Familjen har alltid varit tacksamma motiv men nu saknar jag folk som tycker om att stå framför kameran. Hur gör ni? Var hittar ni linslusar?

Jag känner till www.modellbilder.se. Tyvärr tycker jag att sidan är lite gubbsjuk med alldeles för mycket hud för att det ska kännas bekvämt att besöka den. Finns det andra, mer rumsrena kanaler?

Jag tar tacksamt emot andra förslag. Vem vet - fota för välgörenhet, fota musiker, fota andra som kan tänkas behöva bilder. Jag vill gärna hålla igång hantverket med blixtar och lägga mer tid på foton än vad flyktiga ögonblicksbilder i vardagen tillåter.

Ha det bra!
// Pär

Finns ju även grupper på Facebook där man förmedlar kontakter mellan modeller och fotografer.

sök på TFP så finner du säkert någon grupp som passar dig.

Mvh. Richard

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar