Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Var är listan på bildväljare?

Produkter
(logga in för att koppla)

urbano

Aktiv medlem
Kan inte hitta listan på de kommande bildväljarna. Ser bara den gamla listan. Är listan flyttad, eller?

Apropå listor med bildväljare..

Finns inget nytt bildval att visa nu?
Nog för att jag gillar Marias bildval massvis och gärna tittar på det fler gånger, men jag hade trott att det skulle finnas ett färskt att kolla genom idag.

Denna listan slutar med bildväljare fram t o m 31/7 och nästa lista börjar med bildväljare där bildvalet visas först 9/5.

Jag fattade inte att det var det dokumentet eftersom du skrev 9/5. Men då pratar vi om samma iallafall, så du har den rätta listan.

Första listan slutar med:
Maria Mattiasson (emtre) 4/7 - 17/7 Visas 18/7 - 31/7
Sen är frågan är vems bildval som skulle visas efter det eftersom nästa lista börjar med:
Leif Eliasson (remeife) 1/8 - 14/8 Visas: 15/8 - 28/8 (där har jag för mig att jag läste 9/8 tidigare men jag tog fel på 9/8 och 15/8, om inget ändrats nu.)

Hoppas jag inte var otydlig med min fråga.

lottae skrev:
Första listan slutar med:
Maria Mattiasson (emtre) 4/7 - 17/7 Visas 18/7 - 31/7
Sen är frågan är vems bildval som skulle visas efter det eftersom nästa lista börjar med:
Leif Eliasson (remeife) 1/8 - 14/8 Visas: 15/8 - 28/8

*puff puff*

Jag skulle gissa att orsaken kanske är nerflyttningen av Maria Zerihoun.
Frågade just det i ett mail till David just efter sista inlägget jag gjorde här, men något svar kom inte på mailet heller.

Hur som helst är det ju mänskligt att missa och lika ok om admin bara vill förändra antal veckor eller så.
Det jag tycker är synd är att information saknas. Att svaren ovan undviker den verkliga frågan..

Mitt konkreta förslag om miss hade skett så ingen nytt bildval den här perioden finns skulle varit att rotera alla tidigare bildval denna perioden eller något sånt.

Senast ändrad:
ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto