Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Var är listan på bildväljare?
- Trådstartare urbano
- Start datum
emtre
Aktiv medlem
Precis. Där är den. Hittas via: http://www.fotosidan.se/docview.htm?refcode=fotosidannytt
Sen går det alltid bra att skicka mail till [email protected] med personliga undringar.
Sen går det alltid bra att skicka mail till [email protected] med personliga undringar.
FouFoto
Aktiv medlem
elmfeldt skrev:
Det sker under dagen.
Nu är det tisdag.....
lottawe
Aktiv medlem
Apropå listor med bildväljare..
Finns inget nytt bildval att visa nu?
Nog för att jag gillar Marias bildval massvis och gärna tittar på det fler gånger, men jag hade trott att det skulle finnas ett färskt att kolla genom idag.
Denna listan slutar med bildväljare fram t o m 31/7 och nästa lista börjar med bildväljare där bildvalet visas först 9/5.
Finns inget nytt bildval att visa nu?
Nog för att jag gillar Marias bildval massvis och gärna tittar på det fler gånger, men jag hade trott att det skulle finnas ett färskt att kolla genom idag.
Denna listan slutar med bildväljare fram t o m 31/7 och nästa lista börjar med bildväljare där bildvalet visas först 9/5.
lottawe
Aktiv medlem
Den hittade jag ju och länkade med i frågan.elmfeldt skrev:
Här är nästa lista (ligger under Nyheter):
http://www.fotosidan.se/doc.htm?ID=4322&viewID=
Frågan ovan var om det inte borde finnas ett nytt bildval att se från 1/8?
lottawe
Aktiv medlem
Första listan slutar med:
Maria Mattiasson (emtre) 4/7 - 17/7 Visas 18/7 - 31/7
Sen är frågan är vems bildval som skulle visas efter det eftersom nästa lista börjar med:
Leif Eliasson (remeife) 1/8 - 14/8 Visas: 15/8 - 28/8 (där har jag för mig att jag läste 9/8 tidigare men jag tog fel på 9/8 och 15/8, om inget ändrats nu.)
Hoppas jag inte var otydlig med min fråga.
Sen är frågan är vems bildval som skulle visas efter det eftersom nästa lista börjar med:
Leif Eliasson (remeife) 1/8 - 14/8 Visas: 15/8 - 28/8 (där har jag för mig att jag läste 9/8 tidigare men jag tog fel på 9/8 och 15/8, om inget ändrats nu.)
Hoppas jag inte var otydlig med min fråga.
MaxZ
Aktiv medlem
lottae skrev:
Första listan slutar med:
Leif Eliasson (remeife) 1/8 - 14/8 Visas: 15/8 - 28/8
*puff puff*
lottawe
Aktiv medlem
Jag skulle gissa att orsaken kanske är nerflyttningen av Maria Zerihoun.
Frågade just det i ett mail till David just efter sista inlägget jag gjorde här, men något svar kom inte på mailet heller.
Hur som helst är det ju mänskligt att missa och lika ok om admin bara vill förändra antal veckor eller så.
Det jag tycker är synd är att information saknas. Att svaren ovan undviker den verkliga frågan..
Mitt konkreta förslag om miss hade skett så ingen nytt bildval den här perioden finns skulle varit att rotera alla tidigare bildval denna perioden eller något sånt.
Frågade just det i ett mail till David just efter sista inlägget jag gjorde här, men något svar kom inte på mailet heller.
Hur som helst är det ju mänskligt att missa och lika ok om admin bara vill förändra antal veckor eller så.
Det jag tycker är synd är att information saknas. Att svaren ovan undviker den verkliga frågan..
Mitt konkreta förslag om miss hade skett så ingen nytt bildval den här perioden finns skulle varit att rotera alla tidigare bildval denna perioden eller något sånt.
Senast ändrad:
urbano
Aktiv medlem
lottae skrev:
[B Hur som helst är det ju mänskligt att missa [/B]
Jo, jag håller med dig Lotta. Det är inte hela världen. Men det vore bra om det kunde rättas till. Bildväljaren är en spännande funktion.
/Ulf
MaxZ
Aktiv medlem
lottae skrev:
David?
David?... Christer?... Någon?...