Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Val av kompaktkamera

Produkter
(logga in för att koppla)

Ledhoem

Avslutat medlemskap
Jag skulle behöva lite hjälp med att välja kompaktkamera.
Budgeten ligger på 2500 till 3000 kr och är tänkt som en tjugoårspresent.
Vad personen skall använda kameran till vet jag inte i detta läget men några kameror att välja mellan skulle i alla fall vara trevlig.

Alla bidrag och åsikter uppskattas. ;)
 
Jag skulle behöva lite hjälp med att välja kompaktkamera.
Budgeten ligger på 2500 till 3000 kr och är tänkt som en tjugoårspresent.
Vad personen skall använda kameran till vet jag inte i detta läget men några kameror att välja mellan skulle i alla fall vara trevlig.

Alla bidrag och åsikter uppskattas. ;)

Hej!

Just nu får du en Olympus ZX-1 för 2890 kr det är en riktigt bra kamera.
Du får oxå en Nikon P7100 för 2999 kr och en Canon S100 för en summa som tyvärr spräcker budgeten på 3290 kr, alla på cyberphoto.se

Alla tre tillhör toppskiktet bland kompaktkameror, alla tre modellerna har precis fått sina efterföljare i modellprogrammet därav det låga priset, din tajming är alltså perfekt om man nu kan tänka sig en lite äldre kameramodell vill säga.......
 
Hej!

Just nu får du en Olympus ZX-1 för 2890 kr det är en riktigt bra kamera.
Du får oxå en Nikon P7100 för 2999 kr och en Canon S100 för en summa som tyvärr spräcker budgeten på 3290 kr, alla på cyberphoto.se

Alla tre tillhör toppskiktet bland kompaktkameror, alla tre modellerna har precis fått sina efterföljare i modellprogrammet därav det låga priset, din tajming är alltså perfekt om man nu kan tänka sig en lite äldre kameramodell vill säga.......

Jag skall ta och kika på dessa, tackar.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.