Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vad menar dom?

Produkter
(logga in för att koppla)

Graal

Avslutat medlemskap
Ska just beställa en precoat från InkAid i USA att bestryka papper med. När jag ska fylla i uppgifterna för köpet finns överst en ruta där det står "Save as" och jag undrar om någon vet vad för uppgift som de vill ha där, utöver mina personuppgifter etc? Har mejlat dom och frågat men ännu ej fått svar. Har beställt från andra företag i USA men aldrig sett någon liknande ruta att fylla i och undrar nu vad de vill ha för uppgifter av mig, det går nämligen inte att fullgöra beställningen förrän man fyllt i den rutan?
Hälsn, Nils.

Graal skrev:
Ska just beställa en precoat från InkAid i USA att bestryka papper med. När jag ska fylla i uppgifterna för köpet finns överst en ruta där det står "Save as" och jag undrar om någon vet vad för uppgift som de vill ha där, utöver mina personuppgifter etc?

Är det inte för att skapa en identitet för dig. Det är länge sedan jag handlade där, så jag är inte säker på detta. Men jag tror att du kan bara ge ett namn där.

Stefan

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar