Annons

Vad kan man ta för en HP R818?

Produkter
(logga in för att koppla)

lyfalix

Aktiv medlem
hittade ingen annanstans att lägga tråden.

Jag har tänkt göra mig av med min kompakt kamera, det är en HP Photosmart R818. Men vad kan man ta för den? Jag har kvitto på 3k när jag köpte den om det skulle vara intressant.

Jag har kvar allt ink. lådan

Det som följde med var en bords docka, med laddare och sladdar för att kunna visa bilderna i tv med av-kabel, och ett extra batteri som kan laddas, simultant med kameran, i dockan.

Hittar ingen annan beg online så jag vet inte vad jag ska rikta mig efter =?

Ptja, en fem år gammal modell som mot slutet av sin tid kostade 2000 kr och inte var speciellt bra ens då... Med lite tur så kanske du kan få 500kr för den av någon som bara behöver få tag i en billig digitalkamera.
Sen går det ju kanske att lura av folk på blocket lite mer pengar, så det handlar väl om hur ens samvete ser ut också...

Risken finns ju att det är som med mycket analogt, att det är osäljbart. Med tanke på att man kan köpa en helt ny billig digital kompakt för under tusenlappen idag, varför skall man ge hälften för en fem år gammal begagnad? Men men, man kan ju ha tur, men jag skulle säga högst ett par hundringar i så fall.

Ja det handlar nog om hur "ful" du vill vara. Du kan säkert sälja den på blocket för nån tusing eller två, men annars är den nog inte värd mer än ett par hundra.

Spar den och ha som slit och släng. Ställ den på långbordet när det vankas fest. Ingen större skada skedd om den dör, och samtidigt duger den antagligen utmärkt till att framkalla småkopior av festligheterna.

Jag är intresserad

Om du har din HP R818 kvar så är jag intresserad, jag har en R817 (trasig) med undervattenshus som jag gärna vill fortsätta använda. Hör gärna av dig till mig per e-post om du har kvar kameran och vill sälja så kommer vi överens. ([email protected])

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto