Annons

Vad ingår i boxen (när man beställer från Pixmania) ?

Produkter
(logga in för att koppla)

Wreckdiver

Aktiv medlem
Fick inget direkt svar på denna frågan (låg inbakad i en annan tråd) så jag ställer den igen

Jag kikade lite närmare på Pixmania-sidan, och såg detta: NIKON D70 + AF-S DX 18-70(med laddare och batteri)

Betyder det att man inte får en "Retail-box" med mjukvara, kablar och liknande med ? Får man endast ett batteri och en laddare, thats it ?

Är det Pixmania som har varit slarviga med att skriva ut allt som man får med, eller är det verkligen så att de köper in sina produkter (i detta fallet Nikon D70) från någon grossist som ej skickar med allt extra material ?

Vore väldigt tacksam för svar !
 
Under Tekniscka Specifikationer står det:

Medföljande accessoarer
Rem, kamerahuslock, okularlock, skärmskydd, videokabel, USB kabel, uppladdningsbart litium-jon batteri EN-EL3, snabbladdare MH-18, CD-ROM Nikon View, batterihållare MS-D70 (för CR2 batterier)

Vet inte om det var det du var ute efter dock :)
 
ReloadMaster skrev:
Under Tekniscka Specifikationer står det:

Medföljande accessoarer
Rem, kamerahuslock, okularlock, skärmskydd, videokabel, USB kabel, uppladdningsbart litium-jon batteri EN-EL3, snabbladdare MH-18, CD-ROM Nikon View, batterihållare MS-D70 (för CR2 batterier)

Vet inte om det var det du var ute efter dock :)

Uhhh, jag behöver nog glasögon då jag HELT missade detta. Får ta mig en lite noggranne kik på sidan deras misstänker jag, denna gång skall jag lusläsa sidan... *skäms*

Joel_Engström skrev:
Varför inte maila Pixmania och fråga?
/Joel

Har gjort så men inte fått något svar. De har väl fullt upp såhär i jultider kan jag tänka mig...
 
Robert:
Ok, ja det kan man ju tänka sig. Mailade technikdirekt.de med lite frågor. Får se om de har tid att svara eller om de har fullt upp.
 
Wreckdiver skrev:
Uhhh, jag behöver nog glasögon då jag HELT missade detta. Får ta mig en lite noggranne kik på sidan deras misstänker jag, denna gång skall jag lusläsa sidan... *skäms*

Hehe, jag missade det också själv också först innan jag av misstag klickade på Tekniska Spec :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.