Annons

Vad gäller portfolio?

Produkter
(logga in för att koppla)

solvargen

Aktiv medlem
Gäller samma ..250kb för bilder i portfolio.Vet att det är 600ggr600 men det framkommer inte hur stora filerna får vara?? Någon som vet??

Christer. Det är väl inte detsamma. Det är 1024ggr1024 som gäller för bildvisningar för medlemmar utan portfolio.

Vi har ju tre format som lagras per bild; tumnageln, "normal" som är 640x640 och sedan "förstorat" 1024x1024 - om man vill.

Vi har fått önskemål att göra det möjligt att förstora bilden så man ser 1024x1024 även i Portfolio, för de som vill - så det kommer.

Det var roligt att höra. Det blir lite mer spännande när man kan förstora bilden. Vet du på ett ungefär när detta kommer att ske. Jag har en fråga till ....Hos de som har portfolio finns det ingen vad jag ser som använder ..thomas..som domännamn. Det finns en som har ett stort T som början men han har inte portfolio. Varför kan jag inte använda det..thomas...???

Tack David. Jo,det gick bra. Christer Lindh skrev att man eventuellt i framtiden skall kunna förstora sina bilder...när kommer detta att ske på ett ungefär?? Ska man kanske redan nu i dags läget anpassa bilder till en viss förstoringsgrad?

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto