Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vad är det för skillnad mellan softboxarna?
- Trådstartare Gip
- Start datum
AndJon
Aktiv medlem
Den softbox som följer med Elinchrompaketen är väldigt kantig och stel, och ganska liten också, (om det nu är den du har).
Deras egna softboxar är bättre, men det fungerar även med de billigare FE softboxar som ex. Scand photo säljer.
Jag är ju ingen expert i det här ämnet, men jag har för mig att Lastolite paraplysoftboxar har ett bouncerarrangemang, dvs man pillar in blixtlampan i en glipa, i diffussortyget? Egentligen borde du prata med någon på Aifo, jag tror att de representerar både Lastolite och Elinchrom i Sverige.
mvh Anders
Deras egna softboxar är bättre, men det fungerar även med de billigare FE softboxar som ex. Scand photo säljer.
Jag är ju ingen expert i det här ämnet, men jag har för mig att Lastolite paraplysoftboxar har ett bouncerarrangemang, dvs man pillar in blixtlampan i en glipa, i diffussortyget? Egentligen borde du prata med någon på Aifo, jag tror att de representerar både Lastolite och Elinchrom i Sverige.
mvh Anders