Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vacker inomhuslocation Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)

EmmaT

Aktiv medlem
Hej.
Jag är på jakt efter en fotolocation för en gravidfotografering.
Jag har tänkt mig som en dagsljusstudio (men behöver inte vara en "riktig" studio, så länge miljön stämmer överrens). Jag tänker mig stora, lite äldre, fönster (gärna från golvet) och ett ljust rum/lokal. I Stockholm. Tyvärr finns ingen jättebudget till den här fotograferingen, så att hyra en innerstadsstudio är tyvärr inget alternativ. så, frågan är, någon som känner till liknande lokal eller ställe?
- ljust rum/lokal
- fönster (gärna från golvet och uppåt), alternativt ett brett som fönsterbläck som modellen kan sitta på

Eller kanske någon som har en helt annan tanke eller idé kring inomhuslocation för gravidfotografering... :)

Tacksam för svar (och ledsen om jag lagt det här i fel forum...)
//Emma

Högberga gård, på lidingö.

//peter

Hej.
Jag är på jakt efter en fotolocation för en gravidfotografering.
Jag har tänkt mig som en dagsljusstudio (men behöver inte vara en "riktig" studio, så länge miljön stämmer överrens). Jag tänker mig stora, lite äldre, fönster (gärna från golvet) och ett ljust rum/lokal. I Stockholm. Tyvärr finns ingen jättebudget till den här fotograferingen, så att hyra en innerstadsstudio är tyvärr inget alternativ. så, frågan är, någon som känner till liknande lokal eller ställe?
- ljust rum/lokal
- fönster (gärna från golvet och uppåt), alternativt ett brett som fönsterbläck som modellen kan sitta på

Eller kanske någon som har en helt annan tanke eller idé kring inomhuslocation för gravidfotografering... :)

Tacksam för svar (och ledsen om jag lagt det här i fel forum...)
//Emma

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar