Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Va de DPreview som rök ihop med??
- Trådstartare mayro
- Start datum
mayro
Aktiv medlem
Jag har ingen aning.. Men konstigt är det att inte någon annonsör har något erbjudande ens på siten om Sonys produkter.. Det är ju en stor kamerasite...
Och vill minnas att det var "nått bråk" där angående just Sonykamror...
Hurvida det har med saken att göra har jag som sagt ingen aning om.. Men konstigt är det väl ändå?? Inte en annonsör med ett enda erbjudande ..Det tyckte jag såg knepigt ut..
Och vill minnas att det var "nått bråk" där angående just Sonykamror...
Hurvida det har med saken att göra har jag som sagt ingen aning om.. Men konstigt är det väl ändå?? Inte en annonsör med ett enda erbjudande ..Det tyckte jag såg knepigt ut..
ondjultomte
Aktiv medlem
Phil å Simon på dpr är ju väldigt hårda i formuleringarna i deras reviews också, det speglar väl deras lilla konflikt.
Fogel70
Aktiv medlem
"Unfortunately none of our merchants are currently listing this product" dyker upp för alla kameror från alla tillverkare så jag tror det är mer logiskt att det beror på att funktionen är avstängd än att det beror på någon konflikt med Sony.
Förmodligen pga att Amazon.com som numera äger DPreview inte vill göra reklam för sina konkurrenter.
Förmodligen pga att Amazon.com som numera äger DPreview inte vill göra reklam för sina konkurrenter.
tormig
Aktiv medlem
Så, om någon tillverkare ger Amazon en bra deal kommer deras kameror att få bättre betyg då?Förmodligen pga att Amazon.com som numera äger DPreview inte vill göra reklam för sina konkurrenter.