Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Väska till 40D och 17-85 IS

Produkter
(logga in för att koppla)

Hattibatti

Avslutat medlemskap
Hej!

Jag har tänkt beställa en Canon EOS 40D med kitobjektivet EF-S 17-85 IS f4-5,6. Jag kommer högst antagligen att beställa grejerna från warehouseexpress, eftersom sidan har gett mig intrycket av att vara väldigt professionell med billiga priser. Verkar denna utrustning vara bra val? Någon som har erfarenheter?

Mitt största problem nu är att jag vill beställa en kameraväska på samma gång och jag vet inte riktigt vilken väska jag ska beställa. Jag har sett på Lowepro's väskor som verkar väldigt välgjorda och undrar främst om en "Rezo 140 AW" är en väska som får rum med kameran och objektivet jag har valt?

Det som verkar bra med 140 AW är att om jag införskaffar ett objektiv till så småningom borde det också få rum, stämmer det? och hur stort objektiv kan jag klämma in ytterligare i den väskan (får t.ex. ett EF 70-200 f4,0 L plats)?

Om jag inte ska skaffa denna väska, vad ska jag då ha istället? eller vad har ni för väskor till denna kamera och detta objektiv?

ANNONS