Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utskriftsproblem

Produkter
(logga in för att koppla)

Tejs

Ny medlem
Hejsan,

Har fått min nya skrivare idag. En Canon Pixma Mp560. Installerat å klart och allt gick bra förutom när jag skulle testa att skriva ut foton. Fick med 3 stycken fotopapper och det var också på dem jag gjorde utskrifterna på. Inställningen på samma sorts papper och allt. Men det var något som gick galet i slutet av utskrifterna. Känns som det är matningen det är något knas med! Den lät mer när den kom till den biten av pappret och har förstört en liten bit av pappret längst ner i vänstra hörnet. Så har den blivit lite snett eller hur man ska förklara det efter strecket också. Kollar ni bilden så förstår ni nog vad jag menar. Svårt att förklara!

Någon som vet vad problemet kan vara? Har justerat skrivhuvudet och skrivit ut testbilder och allt enligt boken. Men problemet kvarstår ändå. Det blev bara sådant när jag skrev ut på fotopapper men inte med vanligt.
http://i200.photobucket.com/albums/aa40/Tejonss/kort.jpg
 

Bilagor

  • kort.jpg
    kort.jpg
    13.7 KB · Visningar: 151
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.