Annons

Utrustningsuppgifterna vid bildinläggning

Produkter
(logga in för att koppla)

Canalog

Aktiv medlem
"To whom it may concern..."

Jag la in en bild i kritikpoolen sent igår kväll, och eftersom det var en bild som var tagen ca 1975 gjordes den med helt analog utrustning.

Jag kunde ju alltså inte kryssa i någon utrustningspryl bland de ca 25 st jag har i min kameraväska, utan fick skriva in den dåvarande fotoutrustningen (Canon Ftb, FD 100 mm f.s2,8, diafilm Kodachrome 64 asa) i noteringsfältet "ev övrig utrustning", men när en av mina kommentatorer idag frågar efter utrustningsdata, så misstänker jag: Eftersom ingen av kryssrutorna till "min kameraväska" ikryssats, så visas ej heller "evt övrig utrustning" när bilden publiceras.

Är det så ? Alla mina analoga fotoprylar som jag hade tidigare har jag sålt av.
Kan detta med utrustningsuppgifternas visning möjligen rättas till, så att även om bara "evt övrig utrustning" fyllts i som visas den delen definitivt vid bildpubliceringen.

Med vänlig hälsning
Börje N.

Jag vill återaktualisera denna frågan eftersom det fortfarande är fel på den biten. Jag vet därför jag hjälpte min far att lägga upp en bild tidigare ikväll där vi listade övrig utrustning (för han hade lånat av mig) och inget av det visas, bara det han kryssat i ur sin egen fotoväska.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar