Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utlåning av f2,8 vidvinkel nu på fredag?

Produkter
(logga in för att koppla)

eLik

Aktiv medlem
Hejsan!

På fredag skall jag fota ett uppträdande av Snook på en klubb inne i stan. Skulle dock vilja prova att fota med en optik på 2,8 för att få med mer ljus.

Så finns det någon vänlig själ i Göteborgsområdet som skulle kunna tänka sig att låna ut eller hyra ut sitt 2,8 vidvinkel billigt? Det kan vara ett 18-50, 17-50, 24-70 eller liknande. Men inte över 24 som lägsta omfång. Skall passa Nikon D70.

Skulle objektivet råka ut för minsta lilla skada eller liknande ersätter jag det givetvis fullt ut. Jag är pedant i grund och botten och sköter om min utrustning som om den vore mitt barn. Eller om det är någon som vet en fotoaffär eller liknande där man kan få prova/låna/hyra ett objektiv för en kväll.

Hör gärna av er med tips, skulle bli Enormt tacksam!

Mvh Björn E

Jo, Yfo känner jag till. Men som du säger, de är nog inte helt lämpliga för det jag söker.

Tack ändå!

ANNONS