magnus-a
Medlem
Är lite förvånad. Ett superforum som fotosidan.se och bara 3 mindre diskussioner om utbildningar.
Med dryga 160 000 medlemmar är jag övertygad om att fler än jag går i tankar på att utbilda mig och bli fotograf på riktigt. Och framför allt måste en hel del av er här på forumet ha gått en av alla dessa utbildningar som finns.
Själv är jag utbildad musiker och har därifrån erfarenheten att det finns ganska tydliga rangordningar när det gäller vilken skola som är "hetast" och var vilken inriktning gäller och var det är svårt att komma in och vilken skola som är lämplig inkörsport till bättre utbildningar etc. etc.....
Om detta kan jag inte hitta någon information här på sidan.
Snälla hjälp mig reda ut lite i jungeln.
Vilken skola går du på/ har du gått på?
Hur var den? Hur svårt är det att komma in på den?
Tusen tack på förhand.
Magnus
Med dryga 160 000 medlemmar är jag övertygad om att fler än jag går i tankar på att utbilda mig och bli fotograf på riktigt. Och framför allt måste en hel del av er här på forumet ha gått en av alla dessa utbildningar som finns.
Själv är jag utbildad musiker och har därifrån erfarenheten att det finns ganska tydliga rangordningar när det gäller vilken skola som är "hetast" och var vilken inriktning gäller och var det är svårt att komma in och vilken skola som är lämplig inkörsport till bättre utbildningar etc. etc.....
Om detta kan jag inte hitta någon information här på sidan.
Snälla hjälp mig reda ut lite i jungeln.
Vilken skola går du på/ har du gått på?
Hur var den? Hur svårt är det att komma in på den?
Tusen tack på förhand.
Magnus