Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

utbildning

Produkter
(logga in för att koppla)

c_leen

Ny medlem
Jag e en ung tjej som på fritiden fotat i cirkus två år. Har ni några tips på bra skolor eller utbildningar som e på 1-2 år? Jag har ex tittat på fatamorgana som verkar spännande men jag vill ha fler tips! Tack tack
 
Nordens fotoskola på Biskopsarnö.
Biljournalist utb med inriktning dokumentärt.
2,5 år + 6 månader praktik

;-)
 
tyvärr är det ganska svårt att komma in både på gotland och biskopsarnö... jag går själv på ålands fhsk som är både bra och lite lättare att komma in på. =) ett tips är att gå in på www.fin.fhsk.se och söka på fotoutbildningar. där finns alla folkhögskolor i sverige och även länkar till de andra nordiska länderna.
lycka till!
 
Om du har råd så erbjuder Folkuniversitetet en riktigt bra fotoutbildning... Känner själv till ställena i Helsingborg/Malmö/Lund och dessa är till och med riktigt bra...

Sen att dom kostar lite väl mycket och att det inte går att få studiemedel är ju en annan sak.

Lycka till!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.