Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Utb för att bekräfta kunskaper

Produkter
(logga in för att koppla)

Pollifaxen

Avslutat medlemskap
Jag pluggade media på gymnasiet, läste foto A som förövrigt inte gav mig spec mkt alls. Hade mycket praktik på den tidning jag nu vikarierar på unde r gymnasiet och är mer el mindre internutbildad på både analogt och digitalt foto.

Har nu vickat som pressfotograf (tim/behovsanställ) sedan 2002. Dock känner jag av att när det dyker upp utb fotografer så får de ofta förtur på längre vick. Detta anser jag helt rätt då utbildning givetvis ska "premieras".

Nu funderar jag hur som helst på att gå en kortare men mer intensiv utb inom foto/bildjournalistik. Helt bara 2 terminer. En utb som kan fylla igen de kunskapsluckor jag har och som framförallt kan ge mig ett papper på mina kunskaper.

Jag befinner mig i ett knepigt läge då jag är en bra bit ifrån nybörjare men samtidigt inte vill kalla mig avancerad.

Har ni några bra förslag på kurser/utb som är kortare men intensivare och som kan ge mig det lyft samt den "bekräftelse" jag behöver?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar