Annons

Utöka "Senast utvalda favoriter"!

Produkter
(logga in för att koppla)

Nickelito

Aktiv medlem
Som rubriken säger så tycker jag att "Senast utvalda favoriter" bör utökas till 10 bilder på förstasidan, kanske 12 stycken.

Det finns gott om utrymme då nedre del på förstasidan är helt outnyttjat.

Många medlemmar är det som väljer favoriter & endast fem slumpvis valda bilder visas varje kvart som det är nu.

Jag blir lika glad varje gång nån av mina bilder visas där.
Önskar bara att fler i och med utökning av bilder kan känna samma tillfredställelse.

Vad tycker du?

/Niklas
 
Ja, där ser ju ut att finnas utrymme över så det tycker jag med låter som en bra ide. Skulle vara roligare med fler bilder än allt vitt där längst ner som är nu..
 
Ja, kansje det....

Men; pr. datum är det ett jä...t klickande för att hitta på fotosidan. Var nödd att byta batteri i musen i dag :-(
Pooooler, kritiker, sällskap, kategorier...var skall detta ända?
En stor del av utvalda favoriter är "Hej Monica"; så duktig, kompis.
Nej tack! Hällre "senaste kommenterade"......eller inget als; min granne lyssnar bara på Svensktoppar.......
 
Re: Ja, kansje det....

fujicanon skrev:
Men; pr. datum är det ett jä...t klickande för att hitta på fotosidan. Var nödd att byta batteri i musen i dag :-(
Pooooler, kritiker, sällskap, kategorier...var skall detta ända?
En stor del av utvalda favoriter är "Hej Monica"; så duktig, kompis.
Nej tack! Hällre "senaste kommenterade"......eller inget als; min granne lyssnar bara på Svensktoppar.......

Ja vart ska detta sluta med detta klickande,,, =)
Till att börja med, köör med sladdmus, det är det bästa! Inga batterier. Sladdlös mus är sämst.

Visst är vissa "Hej hej Monica" men de flesta är vad jag tror ärligt klickade favoriter!

/Niklas
 
Re: Re: Ja, kansje det....

Nickelito skrev:
Sladdlös mus är sämst.
.............................
Dom är inte så trogna........det är sant.
............................

Visst är vissa "Hej hej Monica" men de flesta är vad jag tror ärligt klickade favoriter!

/Niklas

Jag kan ju klicka själv, om jag har chans att hitta, med nya batterier....eller hur?
 
Re: Re: Re: Ja, kansje det....

fujicanon skrev:
Jag kan ju klicka själv, om jag har chans att hitta, med nya batterier....eller hur?

Vad är det det du inte hittar?
Tycker att Fotosidan är en av de mer lättnavigerade sidorna, men jag är å andra sidan skadad av data sedan tonåren...=)

Nog om det" Det va inte din mus tråden handlade om. =)

/Niklas
 
Re: Re: Re: Re: Ja, kansje det....

Nickelito skrev:
Vad är det det du inte hittar?
Tycker att Fotosidan är en av de mer lättnavigerade sidorna, men jag är å andra sidan skadad av data sedan tonåren...=)

Nog om det" Det va inte din mus tråden handlade om. =)

/Niklas
Sluta nu Niklas!
Jag hittar; men faktisk är det så att "Lugna Favoriter" styr mej inte.
Varför i h..... skal alla/några andras tycke leda mej nånstans?
Det är sällan mitt tycke är mainstram.
Det är sällan mina fotos är mainstram.
Hoppas jag!
 
Re: Re: Re: Re: Re: Ja, kansje det....

fujicanon skrev:
Sluta nu Niklas!
Jag hittar; men faktisk är det så att "Lugna Favoriter" styr mej inte.
Varför i h..... skal alla/några andras tycke leda mej nånstans?
Det är sällan mitt tycke är mainstram.
Det är sällan mina fotos är mainstram.
Hoppas jag!
Men du...
Är det inte trevligt att se vad andra medlemmar anser/tycker/känner är bra bilder?
Det behöver ju inte du bry dig om!

Men för mig som amatör liksom de flesta, antar jag, blir glada om någon väljer ens bild som favorit & får några minuter i rampljuset på förstasidan....eller?

/N
 
Snurrig tråd detta... :)

För er som vill se fler favoriter kan jag tipsa om en ändring jag smög in härom natten: man kan nu via "Sök bilder" kicka i "Endast Favoriter". Sökningen begränsas då til enbart utvalda favoriter.

Så ställ in tex "Endast favoriter, slumpvis sökning" och spara om ett bokmärke så får man en favoritsida med alltid olika bilder att återvända till.

(Det blir lite olika antal bilder per gång pga en klurig grej jag inte fixat än, men det får ni leva med tills vidare.)
 
Hehe, ja det kanske blev lite snurrigt igår kväll.....alldeles för sent var det =)

Jo jag såg tidigare i veckan de valmöjligheter du nämner. Jättebra att kunna göra det valet.
Men några minuter på framsidan är en boost för egot. =)
Så några favoriter till där skulle inte skada.
Det var mest det jag ville påtala.

mvh
Niklas
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.