Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Uppsala - vem vill diskutera foto!

Produkter
(logga in för att koppla)

virus2u2

Avslutat medlemskap
Mycket bra fotografi visas i Stockholm, så det är lätt att missa Uppsala! Jag ägnade lördagen åt två av minst tre aktuella fotoutställningar i Uppsala.
Memento på Bror Hjorths Hus
Genial kombination av några av de intressanta unga nya svenska fotograferna speglade mot legendariske Sune Jonssons bilder. Stället var proppfullt med folk så jag ska dit igen...
Annika v. Hauswolff på Uppsala Konstmuseum (Slottet)
Här blev jag konfunderad och utställningen kan nog just därför rekommenderas! Har ni sett utställningarna?. Vad tycker ni om A v. Hauswollffs bilder? Är detta en fräck bluff som lyckats dupera stora delar av europas utställnings-kuratorer, eller varför är det så bra? Ska vi samlas för att se och diskutera kring någon av dessa utställningar? Svara inte här nedan utan här så vi inte får osynk.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar