Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Uppsala idag söndag?

Produkter
(logga in för att koppla)

janne_145

Aktiv medlem
Nån mer än mig som har tråkigt idag och är sugen på ut å fota här i Uppsala? Hör av er isf i tråden. Tänkta lämna hemmet runt 14:00.
 
Nu drar jag ut en sväng iaf. Hört att det ska bli bra väder imorgon så jag låter denna tråd gälla kl 14 imorgon också.
 
Nu drar jag ut en sväng iaf. Hört att det ska bli bra väder imorgon så jag låter denna tråd gälla kl 14 imorgon också.

Vad är planen för fotorundan?
Gatufoto, eller ut i terränglådan eller något helt annat, finns i U-a city och vädret ser bra ut för morgondagen och alltid kul att komma ut lite med kameran så säg lite mera vad Du tänkt och var så kan jag ev hänga på hoppas på fler också.
 
Dålig uppslutning i Uppsala. Är ni fegisar? haha. 106 som spanat in men bara en reply.
Förra gången jag försökte få ihop folk kom det TVÅ härifrån och det var ca 1000 som spana in på tråden. Tror nog jag får börja pendla till sthlm på helgerna också för å få fota lite å hänga med skoj folk.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.