Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

uppgradera från silver till guld, bättre pris?

Produkter
(logga in för att koppla)

rikitikitavi

Aktiv medlem
Hej, kanske en lite dum fråga, men jag har varit silver medlem ett tag och förlängde för någon vecka sedan mitt silver medlemsskap. vart lite sugen på Guld och skulle betala men märkte att det var fullpris fast jag var silver och just hade betalat detta. är det rimligt och är det så det ska vara? Eller är det något jag har missat, som jag gör fel när jag ska uppgradera?
/Martin.

Uppgraderar du så kommer återstående belopp för det lägre medlemskapet att räknas om till det nya. Det vill säga att det kommer att dröja mer än ett år innan du behöver betala igen.

Om du vill att något annat ska hända så får du nog be om handpåläggning från Elmfeldt & Co skulle jag tro.

Uppgraderar du så kommer återstående belopp för det lägre medlemskapet att räknas om till det nya. Det vill säga att det kommer att dröja mer än ett år innan du behöver betala igen.

Om du vill att något annat ska hända så får du nog be om handpåläggning från Elmfeldt & Co skulle jag tro.

Så det innebär att jag måste ändå betala det fulla beloppet även om jag precis betalade för ett silver? Hoppas jag inte missförstod dig nu:p
Om det är så är det ju lite trisst, då kan jag lika gärna vänta tills mitt silver gått ut om ett år och sedan betala direkt för ett guld^^

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar