Fredsson
Aktiv medlem
En fråga som kanske inte har så mycket med foto att göra men det finns ju många datakunniga här också. Jag har en MacBook Pro 9.2 (början eller mitten 2012) med OS X 10.8.5 installerat. Laddade hem uppdateringsfilen för nya Mavericks och startade uppdateringen. Allt gick bra och såg normalt ut ända tills det var mindre än en minut kvar. Då låste sig uppdateringen (blåa termometerstapeln slutade röra sig). Efter att jag väntat några minuter utan att något mer hände provade jag att starta om datorn men det blev inte bra. Det började med några frågor som såg ut som att det var en helt nyinstallation och efter ett tag stängde den och startade om igen på samma sätt. Tack och lov har jag en bra backup via TimeMachine.
Provade en gång till lite senare för att se om det kunde ha varit en tillfällighet men det blev samma resultat. Någon som har något tips på vad det kan bero på??
//Thomas
Provade en gång till lite senare för att se om det kunde ha varit en tillfällighet men det blev samma resultat. Någon som har något tips på vad det kan bero på??
//Thomas