Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Uppdatering för nya inlägg
- Trådstartare mipert
- Start datum
mipert
Aktiv medlem
Jag var lite otydlig, vad jag menade var att jag sitter och kollar nya inlägg på kvällen, det har kommit in fem stycken säger vi. Jag hoppar lite fram och tillbaka och uppdaterar med F5. Inläggen är kvar som nya.
Tio minuter senare kollar jag igen och woops, inga nya inlägg finns. Jag tycker det logiska vore att de femton (eller annan siffra) senaste inläggen vore de som syntes oavsett tidpunkt för införande.
Jag är bara nyfiken på hur det fungerar helt enkelt, detta är ingen klagan.
;-)
Vad styr när nya inlägg inte längre är nya?
Tio minuter senare kollar jag igen och woops, inga nya inlägg finns. Jag tycker det logiska vore att de femton (eller annan siffra) senaste inläggen vore de som syntes oavsett tidpunkt för införande.
Jag är bara nyfiken på hur det fungerar helt enkelt, detta är ingen klagan.
;-)
Vad styr när nya inlägg inte längre är nya?
Jeppe
Aktiv medlem
Skulle tro att när man läst dom så är de inte nya längre.....Christer!!!! Var är du
F5 tordes ju ha samma funktion som Forum>Läs Nya
Kanske det är lite tidsbestämt också, så om man kommer till sidan 22:00 petar runt lite i inläggen och sen återvänder/F5/Läs Nya 22:15 och inga nya inlägg skrivits så kommer "Inga nya inlägg" upp.
F5 tordes ju ha samma funktion som Forum>Läs Nya
Kanske det är lite tidsbestämt också, så om man kommer till sidan 22:00 petar runt lite i inläggen och sen återvänder/F5/Läs Nya 22:15 och inga nya inlägg skrivits så kommer "Inga nya inlägg" upp.