Annons

Två frågor

Produkter
(logga in för att koppla)
Förstår inte varför bilden inte vill laddas upp när jag försöker i "bildforumen"?
Vad gör man(för att se vad jag gör fel)?
Och hur besvarar jag min kommentarer om mina bilder?

1: de får vara max 400x400 pixels stora, och max 50 kB i filstorlek där

2: när du går in på en egen bild kan du skriva ditt svar i vanliga kommentarsrutan

clindh skrev:
1: de får vara max 400x400 pixels stora, och max 50 kB i filstorlek där.

Hej!

Jag har försökt laddat upp en bild i bildforumen "No words - ångest" och ville förhandska om det ser bra och så vidare och att uppladdningen fungerade som det skulle.

Men det funkade inte för mig, jag kunde bara se mitt tecken . i rutan.
Jag vågar inte registrera svaret ifall det visas en s.k. tom ruta och jag vill ju inte det.

Så?
Jag har kollat upp det och ja, bilden är 380x350 eller något liknande och det är bara på 17 kb, så vad för fel gör jag isåfall?

/Sara

saramaria74 skrev:
Hej!

Jag har försökt laddat upp en bild i bildforumen "No words - ångest" och ville förhandska om det ser bra och så vidare och att uppladdningen fungerade som det skulle.

Men det funkade inte för mig, jag kunde bara se mitt tecken . i rutan.
Jag vågar inte registrera svaret ifall det visas en s.k. tom ruta och jag vill ju inte det.

Så?
Jag har kollat upp det och ja, bilden är 380x350 eller något liknande och det är bara på 17 kb, så vad för fel gör jag isåfall?

/Sara

Öh, jag gav upp och klickade på "registrera svaret" istället, då fungerar det...*hrfm*

Men ändå består min fråga, varför kunde det inte fungera om man vill förhandsgranska svaret?

//Sara

Du måste Bifoga bilden det sista du göra innan du "Registrerar svaret". Det har med säkerheten i webbläsaren att göra. Därför nollställs den när man uppdaterar sidan.

Och för att förhandsgranska bilden så måste du ladda upp bilden till fotosidan, och det gör den inte förrän du "Registrerar svaret". Så det går inte att förhandsgranska bifogade filer.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto