pdahlen
Aktiv medlem
1. Jag vill flytta LR katalog, preview, smart mm från partition C till D på den interna disken. Har jag förstått det rätt att man börjar med att kopiera över dessa filer från C till D, räcker det därefter att dubbelklicka på Ircat filen på D? Förstår LR därefter var alla dessa filer ligger? Att jag vill flytta ut saker beror på att det verkar inte så enkelt att utöka just partitionen C, den börjar bli ganska full nu och jag har bra med plats på D.
2. I flik Bibliotek i LR så har jag i höger övre hörne kameranamn, datum och filnummer, men under flik Framkalla så saknas detta, jag har för mig att jag hade det där också tidigare men det har nu försvunnit i någon uppdatering. Var hittar man i inställningar vad man vill ha för data i överkant?
2. I flik Bibliotek i LR så har jag i höger övre hörne kameranamn, datum och filnummer, men under flik Framkalla så saknas detta, jag har för mig att jag hade det där också tidigare men det har nu försvunnit i någon uppdatering. Var hittar man i inställningar vad man vill ha för data i överkant?